BDAR
Privatumo politika
  • Klaipėdos universitetas
  • 2022 m. Birželio 17 d.

Klaipėdos universiteto „Žemynos“ gimnazijos mokiniai tiriamuosius darbus rengė drauge su KU dėstytojais

Nuo rugsėjo mėnesio Klaipėdos universiteto „Žemynos“ gimnazija, pradėjusi glaudžiai bendradarbiauti su Klaipėdos universitetu, reikšmingai padidino savo mokinių mokymosi galimybes. Dalis trečiųjų klasių gimnazistų, kasmet rengiančių ir pristatančių savo praktinius tiriamuosius darbus, šiemet tai darė padedami KU dėstytojų.

Gimnazija glaudžiai bendradarbiauja su Sveikatos mokslo fakulteto Holistinės medicinos ir reabilitacijos katedros bei Jūros technologijų ir gamtos mokslų fakulteto dėstytojais. Dėstytojai mielai priėmė mokinius, pas kuriuos gimnazistai pasirinko tiriamųjų darbų temas. Birželio 10-ąją KU Aula Magna vienoje iš auditorijų vyko darbų pristatymas, jį stebėjo Universiteto dėstytojai, Klaipėdos universiteto „Žemynos“ gimnazijos pedagogai ir žemesniųjų klasių mokiniai bei respondentų artimieji. Konferenciją organizavo ir renginį vedė Klaipėdos universiteto „Žemynos“ gimnazijos direktoriaus pavaduotojas ugdymui Nikolaj Petunov.

Tiriamųjų darbų konferencijoje buvo pristatyti patys įdomiausi Klaipėdos universiteto „Žemynos“ gimnazijos mokinių darbai. Daugelis iš jų tiriamuosius darbus atliko pasinaudodami KU technologiniais ištekliais. Tai leido ne tik pažinti prietaisus, bet ir pasiekti savo tiriamųjų darbų išsikeltus tikslus.

Sveikatos mokslo tema pasirinkę gimnazistai tyrė 16-17 m. mokinių valgymo sutrikimus, 16 m. mokinių pėdų ypatumus, aiškinosi, kokie plokščiapėdystės požymiai ir kaip jie lemia žmogaus laikyseną. Taip pat mokiniai tyrė skirtingo amžiaus tarpsnio žmonių ėjimo ypatumus, 18-19 metų amžiaus mokinių fizinio aktyvumo ir kūno masės indekso sąsajas bei kt. Pavyzdžiui, gimnazistė  Gabrielė pristatė darbą „Mokinių praktikuojančių ir nepraktikuojančių laipiojimo sporto plaštakos ir dilbio raumenų jėgos ir aktyvumo analizė“. Mokinė, naudodamasi Holistinės medicinos ir reabilitacijos katedros turima įranga, išmatavo savo ir savo draugės raumenų pajėgumą. Pranešėja prisipažino esanti aistringa laipiojimo sporto entuziastė, todėl jai buvo pačiai buvo įdomu ištirti savo raumenų jėgą ir palyginti ją su nesportuojančio žmogaus raumenų jėga.

Jūros technologijų ir gamtos mokslų temas labiau rinkosi gimnazijos vaikinai. Jie parengė darbus apie termovizinius matavimus, metalų suvirinimo technologijų kokybę, 3D spausdinimo technologijas ir kt. Jaunieji gimnazistai patys išbandė 3D spausdintuvą, įvairias medžiagas, pateikė savo darbų pavyzdžius ir supažindino su šių technologijų ateities perspektyvomis. Merginos iš šios srities temų labiau domėjosi ir tyrinėjo aplinkosaugos problemas. Viename iš darbų nagrinėta uostamiesčiui aktuali transporto įtaka aplinkos oro užterštumui kietomis dalelėmis Klaipėdos mieste tema.

 

Naujienos

Susijusios naujienos

Visos naujienos